Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-10-11T21:17:34Z-
dc.date.available2024-10-11T21:17:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 338.48:339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2497-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Сучасний стан та перспективи розвитку туризму : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 2–4 трав. 2018 р., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2018. – С. 229–231. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/zb_tezu_02-04.05.2018.pdf.uk_UK
dc.titleСтратегії міжнародного маркетингу в туристичній галузіuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_international marketing strategies.pdfОсновний текст286.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.