Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2497
Назва: Стратегії міжнародного маркетингу в туристичній галузі
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Лошенюк І. СТРАТЕГІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Сучасний стан та перспективи розвитку туризму : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 2–4 трав. 2018 р., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2018. – С. 229–231. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/zb_tezu_02-04.05.2018.pdf.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2497
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_international marketing strategies.pdfОсновний текст286.54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.