Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana-
dc.date.accessioned2024-10-11T21:03:14Z-
dc.date.available2024-10-11T21:03:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 339.13899(477)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2495-
dc.description.abstractOmnichannel marketing as a tool of efficient enterprise product sales management influenced by the development of information and communication technologies is considered. The tasks for enterprises combining offline and online channels of interaction with buyers are determined. Marketing strategy that will foresee creation of individual supply of goods by enterprises through all possible distribution channels, taking into account the buyers’ tastes and needs, is suggested.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. ОМНІКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали міжнар. наук. інтернет-конф., 11–12 листоп. 2020 р., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2020. – С. 57–59. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_11_2020.pdf.uk_UK
dc.titleОмніканальний маркетинг у забезпеченні розвитку підприємств регіонуuk_UK
dc.title.alternativeOmnichannel Marketing in Development Support of Enterprises in Thr Regionen
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_omnichannel marketing.pdfОсновний текст172.77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.