Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-10-11T21:03:14Z-
dc.date.available2024-10-11T21:03:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 339.13899(477)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2495-
dc.description.abstractOmnichannel marketing as a tool of efficient enterprise product sales management influenced by the development of information and communication technologies is considered. The tasks for enterprises combining offline and online channels of interaction with buyers are determined. Marketing strategy that will foresee creation of individual supply of goods by enterprises through all possible distribution channels, taking into account the buyers’ tastes and needs, is suggested.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. ОМНІКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали міжнар. наук. інтернет-конф., 11–12 листоп. 2020 р., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2020. – С. 57–59. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_11_2020.pdf.uk_UK
dc.titleОмніканальний маркетинг у забезпеченні розвитку підприємств регіонуuk_UK
dc.title.alternativeOmnichannel Marketing in Development Support of Enterprises in Thr Regionuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_omnichannel marketing.pdfОсновний текст172.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.