Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2494
Назва: Новітній маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємств прикордонного регіону
Інші назви: New Marketing Instrument for Promoting Development of Enterprises of Cross-Border Region
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Лошенюк І. НОВІТНІЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ПРИКОРДОННОГО РЕГІОНУ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах : матеріали міжнар. наук. інтернет-конф., 14 трав. 2019 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. – С. 124–127. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_14_05_2019.pdf.
Короткий огляд (реферат): The latest marketing tools which are used in the practical activities of crossborder region enterprises are under the consideration. A particular attention is focused on marketing Internet technologies: development of own site, formation of high-quality content, monitoring in search engines (SERM); work with opinion leaders, popular bloggers and online editions, etc. Of great importance is electronic commerce - online stores that significantly expand the various business areas and allow the use of modern Internet marketing tools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2494
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_new marketing instrument.pdfОсновний текст162.39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.