Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.date.accessioned2024-10-11T20:52:59Z-
dc.date.available2024-10-11T20:52:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 334.02(477)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2493-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ РЕГІОНУ / І. Лошенюк // Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 квіт. 2015 р., м. Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – С. 330–332. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/23-24.04.2016.pdf.uk_UK
dc.titleМетодичний інструментарій стратегічного маркетингового управління розвитку регіонуuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_methodological toolkit.pdfОсновний текст227.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.