Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2493
Назва: Методичний інструментарій стратегічного маркетингового управління розвитку регіону
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Лошенюк І. МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ РЕГІОНУ / І. Лошенюк // Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 квіт. 2015 р., м. Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – С. 330–332. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/23-24.04.2016.pdf.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2493
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_methodological toolkit.pdfОсновний текст227.02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.