Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2492
Назва: Маркетингові стратегії у діяльності підприємств регіону
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Дата публікації: 2017
Видавництво: Лошенюк І. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ / Лошенюк І. // Розвиток прикордонних регіонів в системі транскордонного співробітництва : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27–28 квіт. 2017 р., м. Чернівці (Україна) – Бєльці (Молдова) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Місто, 2017. – С. 161–163. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/zb_tezu_27-28.04.2017.pdf.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2492
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_marketing strategies.pdfОсновний текст287.7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.