Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2490
Title: Використання інструментів маркетингу закладами ресторанного господарства в умовах нових викликів
Other Titles: The Use of Marketing Tools by Restaurant Institutions in the Conditions of New Challenges
Authors: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Issue Date: 2023
Publisher: Лошенюк І. ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ЗАКЛАДАМИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ НОВИХ ВИКЛИКІВ / І. Лошенюк, О. Зеленюк // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 60–64. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdf.
Abstract: Innovative marketing tools used by restaurants in the face of new challenges are considered. The task is characterized and the role of marketing tools for the development of institutions is defined. The most effective marketing tools that attract customers to restaurant establishments and satisfy their diverse needs are offered.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2490
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_the use of marketing.pdfОсновний текст324.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.