Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana-
dc.date.accessioned2024-10-11T20:34:50Z-
dc.date.available2024-10-11T20:34:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 658.8:640.43-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2490-
dc.description.abstractInnovative marketing tools used by restaurants in the face of new challenges are considered. The task is characterized and the role of marketing tools for the development of institutions is defined. The most effective marketing tools that attract customers to restaurant establishments and satisfy their diverse needs are offered.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ЗАКЛАДАМИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ НОВИХ ВИКЛИКІВ / І. Лошенюк, О. Зеленюк // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 60–64. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdf.uk_UK
dc.titleВикористання інструментів маркетингу закладами ресторанного господарства в умовах нових викликівuk_UK
dc.title.alternativeThe Use of Marketing Tools by Restaurant Institutions in the Conditions of New Challengesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_the use of marketing.pdfОсновний текст324.21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.