Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2490
Название: Використання інструментів маркетингу закладами ресторанного господарства в умовах нових викликів
Другие названия: The Use of Marketing Tools by Restaurant Institutions in the Conditions of New Challenges
Авторы: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Дата публикации: 2023
Издатель: Лошенюк І. ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ЗАКЛАДАМИ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ НОВИХ ВИКЛИКІВ / І. Лошенюк, О. Зеленюк // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 60–64. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdf.
Аннотация: Innovative marketing tools used by restaurants in the face of new challenges are considered. The task is characterized and the role of marketing tools for the development of institutions is defined. The most effective marketing tools that attract customers to restaurant establishments and satisfy their diverse needs are offered.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2490
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
losheniuk_the use of marketing.pdfОсновний текст324.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.