Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2489
Title: Сутнісні характеристики товарної політики торговельних підприємств
Authors: Лошенюк, Ірина Романівна
Грейцар, Тетяна Василівна
Keywords: товарна політика
скорочення, розширення, стабілізація та оновлення асортименту
функціональні, економічні, емоційні цінності
товарні стратегії
Issue Date: 2013
Publisher: Лошенюк І. СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк, Т. В. Грейцар // // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2013. – № 3. – С. 222–227. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_3_41.
Abstract: Розглядаються маркетингові підходи до формування товарної політики підприємств та маркетингові інструменти, які визначають основні складові асортименту товарів. Обгрунтовуються фактори та принципи формування ефективної товарної політики підприємств. Consider marketing approaches to the formation of commodity policy ventures and marketing tools that define the basic components product range. Substantiated factors and prinoples of effective commercial policy ventures.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2489
Appears in Collections:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_essential characteristics.pdfОсновний текст119.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.