Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.contributor.authorГрейцар, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2024-10-11T20:20:30Z-
dc.date.available2024-10-11T20:20:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2489-
dc.description.abstractРозглядаються маркетингові підходи до формування товарної політики підприємств та маркетингові інструменти, які визначають основні складові асортименту товарів. Обгрунтовуються фактори та принципи формування ефективної товарної політики підприємств. Consider marketing approaches to the formation of commodity policy ventures and marketing tools that define the basic components product range. Substantiated factors and prinoples of effective commercial policy ventures.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк, Т. В. Грейцар // // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2013. – № 3. – С. 222–227. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_3_41.uk_UK
dc.subjectтоварна політикаuk_UK
dc.subjectскорочення, розширення, стабілізація та оновлення асортиментуuk_UK
dc.subjectфункціональні, економічні, емоційні цінностіuk_UK
dc.subjectтоварні стратегіїuk_UK
dc.titleСутнісні характеристики товарної політики торговельних підприємствuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_essential characteristics.pdfОсновний текст119.91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.