Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2489
Назва: Сутнісні характеристики товарної політики торговельних підприємств
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Грейцар, Тетяна Василівна
Теми: товарна політика
скорочення, розширення, стабілізація та оновлення асортименту
функціональні, економічні, емоційні цінності
товарні стратегії
Дата публікації: 2013
Видавництво: Лошенюк І. СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк, Т. В. Грейцар // // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2013. – № 3. – С. 222–227. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_3_41.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються маркетингові підходи до формування товарної політики підприємств та маркетингові інструменти, які визначають основні складові асортименту товарів. Обгрунтовуються фактори та принципи формування ефективної товарної політики підприємств. Consider marketing approaches to the formation of commodity policy ventures and marketing tools that define the basic components product range. Substantiated factors and prinoples of effective commercial policy ventures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2489
Розташовується у зібраннях:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_essential characteristics.pdfОсновний текст119.91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.