Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2487
Назва: Цифровий маркетинг як форма імплементації маркетингової діяльності в умовах цифровізації
Інші назви: Digital Marketing as a Form of Implementation of Marketing Activity in the Conditions of Digitalization
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Теми: маркетинг
marketing
цифровий маркетинг
діджитал-маркетинг
digital marketing
інструменти
tools
SEO
Дата публікації: 2023
Видавництво: Лошенюк І. Р. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ФОРМА ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2023. – № 3 (91). – С. 10–22. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2023-3.91.01.
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Постановка проблеми. Цифровізація економіки зумовила трансформацію маркетингу, спонукаючи компанії переглянути методи просування своїх товарів, послуг чи бренду на ринок і широко використовувати цифрові канали зв’язку. Пандемія COVID-19 і війна в Україні прискорили перехід значної кількості компаній в онлайн. Присутність і активне просування компанії у цифровому середовищі дозволяє їй не тільки залучити нових клієнтів, але й збільшити їх лояльність, проаналізувати дані про результати просування і скоригувати маркетингову стратегію з метою підвищення її ефективності. Мета статті - дослідження сучасних аспектів розвитку цифрового маркетингу. Методологія. У роботі використано такі методи дослідження: історичного підходу, аналіз, синтез, узагальнення, класифікація. Результати. Розглянуто історичні аспекти виникнення і розвитку цифрового маркетингу. На основі аналізу тлумачення поняття «цифровий маркетинг» (digital-маркетинг) різними науковцями сформульовано авторське визначення даного поняття як ефективного інструментарію та методичного забезпечення маркетингової діяльності в умовах використання сучасних інформаційних технологій, що сприяє швидкому просуванню товарів та послуг на ринку, розширенню каналів збуту, а також прийняттю релевантних управлінських рішень. Виявлено переваги digital-маркетингу: інтерактивність – активне залучення споживачів через взаємодію з брендом; відсутність територіальних обмежень для реалізації маркетингових ідей; вільний доступ до ресурсу (web- і wap-ресурси); активне залучення цільової аудиторії; можливість швидкої оцінки заходів підприємства і управління подіями в режимі реального часу. Розглянуто основні види, методи та інструменти цифрового маркетингу. Виявлено тендеції розвитку діджитал-маркетингу: використання штучного інтелекту, що дозволяє здійснювати збір даних про споживчі переваги та розробляти таргетовану рекламу для кожного цільового сегмента; персоналізація та індивідуальний підхід до споживача, тобто аналіз уподобань аудиторії дає можливість розробити ефективну систему просування товару; цільова реклама дозволяє ефективно застосовувати знання про потреби споживачів, ситуацію на ринку загалом; розробка мобільних застосунків для забезпечення зручних та швидких замовлень; захист персональных даних, що дозволяє формувати позитивну репутацію про бренд. Розглянуто перспективи розвитку цифрового маркетингу в світі. Практичне значення дослідження полягає у можливості застосування окремих його положень при побудові маркетингових стратегій вітчизняних підприємств. Перспективи подальших досліджень – вивчення впливу цифрового маркетингу на розвиток українських компаній в умовах війни. The digitalization of the economy has led to the transformation of marketing, prompting companies to review the methods of promoting their goods, services or brand to the market and to widely use digital communication channels. The COVID-19 pandemic and the war in Ukraine accelerated the transition of a significant number of companies online. The presence and active promotion of the company in the digital environment allows it not only to attract new customers, but also to increase their loyalty, analyze data on the results of promotion and adjust the marketing strategy in order to increase its effectiveness.The purpose of the article is to study modern aspects of the development of digital marketing. Historical aspects of emergence and development of the digital marketing are considered. Based on the analysis of interpretation of the concept of "digital marketing" by various scientists, the authors’ definition of this concept was formulated as an effective tool and methodical support of marketing activity in the conditions of use of modern information technologies, which contributes to the rapid promotion of goods and services on the market, the expansion of sales channels, as well as making relevant management decisions. The advantages of the digital marketing were revealed. The main types, methods and tools of the digital marketing have been considered. Trends in the development of the digital marketing have been identified: the use of artificial intelligence, which allows collecting data on consumer preferences and developing targeted advertising for each target segment; personalization and an individual approach to the consumer, that is, the analysis of audience preferences makes it possible to develop an effective product promotion system, etc. The prospects for the development of digital marketing in the world are considered. The practical significance of the work is in the possibility of applying some of its provisions in the creation of marketing strategies for domestic enterprises. Prospects for further research consist in the study of the influence of digital marketing on the development of Ukrainian companies in the conditions of war.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2487
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_digital marketing.pdfОсновний текст229.47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.