Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоролюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii-
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.date.accessioned2024-10-01T18:32:15Z-
dc.date.available2024-10-01T18:32:15Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.otherУДК: 339.138:351-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2440-
dc.description.abstractThe main reasons are the differences of goals, entities and objects in marketing and in public administration. So the purpose of public administration is not the profit itself. Government agencies do not operate in competitive environments; their services are mandatory. Public administration activities are characterized by sufficient resources, etc.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherKoroliuk Y. MARKETING TOOLS IN PUBLIC ADMINISTRATION / Y. Koroliuk, I. Losheniuk // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 листоп. 2020 р., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія). – Чернівці : Технодрук, 2020. – С. 51–53.uk_UK
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectpublic administrationen
dc.titleMarketing Tools in Public Administrationen
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:06.39.41 Теорії менеджменту (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
т4.pdfосновний текст101.25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.