Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2439
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоролюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii-
dc.contributor.authorТолубяк, Віталій Семенович-
dc.date.accessioned2024-10-01T18:19:05Z-
dc.date.available2024-10-01T18:19:05Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.otherУДК 339.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2439-
dc.description.abstractЕкспансія цифрового маркетингу, унікальність його переваг для ведення бізнесу сприяли потребі здобуття нових компетенцій чи навіть професій в сучасній економіці. З іншого боку, цифровий маркетинг збільшив кількісні, якісні і географічні масштаби взаємодії з клієнтами. Останні почали звикти до переваг такої взаємодії: інформативність, персональне консультування, можливість вибору альтернатив, післяпродажний супровід, низька географічна бар’єрність, доступність послуг в режимі 24/7 та багато інших.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКоролюк Ю. ЧАТ-БОТИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Королюк, В. Толуб’як // Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 20 трав. 2021 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2021. – С. 283–286.uk_UK
dc.subjectчат-ботиuk_UK
dc.subjectцифровий маркетинг підприємствuk_UK
dc.titleЧат-боти в цифровому маркетингу підприємстваuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:06.39.41 Теорії менеджменту (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
т3.pdfосновний текст1.55 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.