Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2439
Назва: Чат-боти в цифровому маркетингу підприємства
Автори: Королюк, Юрій Григорович
Толубяк, Віталій Семенович
Теми: чат-боти
цифровий маркетинг підприємств
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: Королюк Ю. ЧАТ-БОТИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Королюк, В. Толуб’як // Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 20 трав. 2021 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2021. – С. 283–286.
Короткий огляд (реферат): Експансія цифрового маркетингу, унікальність його переваг для ведення бізнесу сприяли потребі здобуття нових компетенцій чи навіть професій в сучасній економіці. З іншого боку, цифровий маркетинг збільшив кількісні, якісні і географічні масштаби взаємодії з клієнтами. Останні почали звикти до переваг такої взаємодії: інформативність, персональне консультування, можливість вибору альтернатив, післяпродажний супровід, низька географічна бар’єрність, доступність послуг в режимі 24/7 та багато інших.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2439
Розташовується у зібраннях:06.39.41 Теорії менеджменту (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
т3.pdfосновний текст1.55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.