Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2439
Title: Чат-боти в цифровому маркетингу підприємства
Authors: Королюк, Юрій Григорович
Толубяк, Віталій Семенович
Keywords: чат-боти
цифровий маркетинг підприємств
Issue Date: May-2021
Publisher: Королюк Ю. ЧАТ-БОТИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Королюк, В. Толуб’як // Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 20 трав. 2021 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2021. – С. 283–286.
Abstract: Експансія цифрового маркетингу, унікальність його переваг для ведення бізнесу сприяли потребі здобуття нових компетенцій чи навіть професій в сучасній економіці. З іншого боку, цифровий маркетинг збільшив кількісні, якісні і географічні масштаби взаємодії з клієнтами. Останні почали звикти до переваг такої взаємодії: інформативність, персональне консультування, можливість вибору альтернатив, післяпродажний супровід, низька географічна бар’єрність, доступність послуг в режимі 24/7 та багато інших.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2439
Appears in Collections:06.39.41 Теорії менеджменту (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
т3.pdfосновний текст1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.