Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікульча, Валентин Анатолійович-
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.date.accessioned2024-09-27T22:07:49Z-
dc.date.available2024-09-27T22:07:49Z-
dc.date.issued2019-11-28-
dc.identifier.otherУДК 339.133.3-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2414-
dc.description.abstractУ роботі визначено, що мотиваційна взаємодія випливає із сутності категорії мотиву як рушійної сили і полягає в усвідомленні суб’єктами взаємодії необхідності до певної діяльності або зміни поведінки, результатом яких є формування лояльності споживача з одного боку та удосконалення комплексу маркетингу підприємства для забезпечення такого процесу з іншого. The work determined that motivational interaction stems from the essence of the category of motive as a driving force and consists in the awareness by the subjects of interaction of the need for a certain activity or change in behavior, the result of which is the formation of consumer loyalty on the one hand and the improvement of the enterprise's marketing complex to ensure such a process with another.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНікульча В. А. КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕЖАХ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОВІДНОСИН / В. А. Нікульча, Ю. Б. Чаплінський // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали XIV міжн. наук.-практ. конф., 28-30 листоп. 2019 р., м. Хмельницький – м. Сатанів / Хмельниц. нац. ун-т [та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 96–98.uk_UK
dc.subjectкупівельна поведінкаuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectмодель мотиваціїuk_UK
dc.subjectмотиваційна взаємодіяuk_UK
dc.titleКупівельна поведінка споживача як об’єкт досліджень у межах маркетингу взаємовідносинuk_UK
dc.title.alternativeConsumer buying behavior as an object of research within relationship marketinguk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikulca_Chaplinskyi_Hmelnyckyi_19.pdfосновний текст532.02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.