Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2414
Назва: Купівельна поведінка споживача як об’єкт досліджень у межах маркетингу взаємовідносин
Інші назви: Consumer buying behavior as an object of research within relationship marketing
Автори: Нікульча, Валентин Анатолійович
Чаплінський, Юрій Богданович
Теми: купівельна поведінка
маркетингові дослідження
модель мотивації
мотиваційна взаємодія
Дата публікації: 28-лис-2019
Видавництво: Нікульча В. А. КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕЖАХ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОВІДНОСИН / В. А. Нікульча, Ю. Б. Чаплінський // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали XIV міжн. наук.-практ. конф., 28-30 листоп. 2019 р., м. Хмельницький – м. Сатанів / Хмельниц. нац. ун-т [та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 96–98.
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено, що мотиваційна взаємодія випливає із сутності категорії мотиву як рушійної сили і полягає в усвідомленні суб’єктами взаємодії необхідності до певної діяльності або зміни поведінки, результатом яких є формування лояльності споживача з одного боку та удосконалення комплексу маркетингу підприємства для забезпечення такого процесу з іншого. The work determined that motivational interaction stems from the essence of the category of motive as a driving force and consists in the awareness by the subjects of interaction of the need for a certain activity or change in behavior, the result of which is the formation of consumer loyalty on the one hand and the improvement of the enterprise's marketing complex to ensure such a process with another.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2414
Розташовується у зібраннях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikulca_Chaplinskyi_Hmelnyckyi_19.pdfосновний текст532.02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.