Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2414
Title: Купівельна поведінка споживача як об’єкт досліджень у межах маркетингу взаємовідносин
Other Titles: Consumer buying behavior as an object of research within relationship marketing
Authors: Нікульча, Валентин Анатолійович
Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: купівельна поведінка
маркетингові дослідження
модель мотивації
мотиваційна взаємодія
Issue Date: 28-Nov-2019
Publisher: Нікульча В. А. КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕЖАХ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОВІДНОСИН / В. А. Нікульча, Ю. Б. Чаплінський // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали XIV міжн. наук.-практ. конф., 28-30 листоп. 2019 р., м. Хмельницький – м. Сатанів / Хмельниц. нац. ун-т [та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 96–98.
Abstract: У роботі визначено, що мотиваційна взаємодія випливає із сутності категорії мотиву як рушійної сили і полягає в усвідомленні суб’єктами взаємодії необхідності до певної діяльності або зміни поведінки, результатом яких є формування лояльності споживача з одного боку та удосконалення комплексу маркетингу підприємства для забезпечення такого процесу з іншого. The work determined that motivational interaction stems from the essence of the category of motive as a driving force and consists in the awareness by the subjects of interaction of the need for a certain activity or change in behavior, the result of which is the formation of consumer loyalty on the one hand and the improvement of the enterprise's marketing complex to ensure such a process with another.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2414
Appears in Collections:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikulca_Chaplinskyi_Hmelnyckyi_19.pdfосновний текст532.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.