Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2412
Title: Взаємозв’язок логістики та лояльності споживачів в умовах воєнного стану
Other Titles: The relationship between logistics and consumer loyalty under martial law
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна
Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: споживачі
лояльність
логістика
обслуговування
маркетинг
стратегічний підхід
Issue Date: 2023
Publisher: Бозуленко О. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЛОГІСТИКИ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ / О. Бозуленко, Ю. Чаплінський // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2023. – №3 (91). – С.128–147. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2023-3.91.09.
Citation: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2023-3.91.09
Abstract: Проведене дослідження дозволило встановити, що стратегічний підхід до взаємозв'язку логістики та лояльності споживачів полягає у тому, щоб розуміти потреби й очікування клієнтів і впроваджувати логістичні рішення, спрямовані на їх задоволення, а саме удосконалення систем постачання, збільшення доступності товарів, покращення обслуговування клієнтів і застосування інноваційних технологій для підвищення ефективності логістичних процесів. The study has shown that a strategic approach to the relationship between logistics and customer loyalty is to understand the needs and expectations of customers and implement logistics solutions to meet them, namely, improving supply systems, increasing the availability of goods, improving customer service and applying innovative technologies to improve the efficiency of logistics processes.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2412
Appears in Collections:06.35.23.17 Розподільна (збутова) логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_Chaplinskyi_stattya_23.3.pdfосновний текст248.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.