Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.date.accessioned2024-09-25T21:29:05Z-
dc.date.available2024-09-25T21:29:05Z-
dc.date.issued2021-04-23-
dc.identifier.citationhttp://surl.li/irbssuuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2381-
dc.description.abstractУ роботі визначено, що спеціальні пропозиції в рамках програми лояльності можна розділити на два блоки: цінові заохочення та нецінові заохочення. Залежно від цінової системи заохочення клієнтів виділяють два основних види програм підвищення лояльності споживачів: дисконтні програми (фіксовані, або диференційовані (накопичувальні) дисконтні програми) та бонусні програми (нагромадження бонусів або «розрахункові» бонуси). Залежно від нецінової системи заохочення клієнтів виділяють таких два основних види програми підвищення лояльності споживачів: стимулювання споживачів в активній формі (конкурси, ігри); клуби постійних споживачів. The work determined that special offers within the loyalty program can be divided into two blocks: price incentives and non-price incentives. Depending on the price system of customer incentives, two main types of consumer loyalty programs are distinguished: discount programs (fixed or differentiated (cumulative) discount programs) and bonus programs (accumulation of bonuses or "calculated" bonuses). Depending on the non-price system of encouraging customers, the following two main types of programs for increasing consumer loyalty are distinguished: stimulating consumers in an active form (contests, games); regular consumer clubs.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ / Чаплінський Ю. Б. // Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні : зб. матеріалів І Всеукр. наук.–практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Херсон / ХДАЕУ. – Херсон : ХДАЕУ, 2021. – С. 292–297.uk_UK
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UK
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UK
dc.subjectдисконтні програмиuk_UK
dc.subjectбонусні програмиuk_UK
dc.subjectнецінова система заохоченняuk_UK
dc.titleПрограми лояльності підприємств індустрії гостинностіuk_UK
dc.title.alternativeLoyalty Programs of Hospitality Industry Enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Herson_21.pdf295.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.