Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2381
Назва: Програми лояльності підприємств індустрії гостинності
Інші назви: Loyalty Programs of Hospitality Industry Enterprises
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович
Теми: програма лояльності
індустрія гостинності
дисконтні програми
бонусні програми
нецінова система заохочення
Дата публікації: 23-кві-2021
Видавництво: Чаплінський Ю. Б. ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ / Чаплінський Ю. Б. // Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні : зб. матеріалів І Всеукр. наук.–практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Херсон / ХДАЕУ. – Херсон : ХДАЕУ, 2021. – С. 292–297.
Бібліографічний опис: http://surl.li/irbssu
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено, що спеціальні пропозиції в рамках програми лояльності можна розділити на два блоки: цінові заохочення та нецінові заохочення. Залежно від цінової системи заохочення клієнтів виділяють два основних види програм підвищення лояльності споживачів: дисконтні програми (фіксовані, або диференційовані (накопичувальні) дисконтні програми) та бонусні програми (нагромадження бонусів або «розрахункові» бонуси). Залежно від нецінової системи заохочення клієнтів виділяють таких два основних види програми підвищення лояльності споживачів: стимулювання споживачів в активній формі (конкурси, ігри); клуби постійних споживачів. The work determined that special offers within the loyalty program can be divided into two blocks: price incentives and non-price incentives. Depending on the price system of customer incentives, two main types of consumer loyalty programs are distinguished: discount programs (fixed or differentiated (cumulative) discount programs) and bonus programs (accumulation of bonuses or "calculated" bonuses). Depending on the non-price system of encouraging customers, the following two main types of programs for increasing consumer loyalty are distinguished: stimulating consumers in an active form (contests, games); regular consumer clubs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2381
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaplinskyi_Herson_21.pdf295.24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.