Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.contributor.authorГричук, Надія-
dc.date.accessioned2024-09-25T21:12:19Z-
dc.date.available2024-09-25T21:12:19Z-
dc.date.issued2019-03-29-
dc.identifier.otherУДК 338.48-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2379-
dc.description.abstractВизначено особливості неймінгу в ресторанному бізнесі. Встановлено, що основне завдання неймінгу – знайти назву, яка не тільки відображала б ідею і характер нового бренду, але також була б простою, яскравою, такою, що осідає в пам’яті. Запропоновано окремі шлахи вдосконалення неймінгу. The peculiarities of naming in the restaurant business are determined. It was established that the main task of naming is to find a name that would not only reflect the idea and character of the new brand, but would also be simple, bright, and memorable. Separate ways of improving naming are proposed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. НЕЙМІНГ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ / Ю. Б. Чаплінський Ю.Б., Н. І. Гричук // Розвиток сучасної науки: теорія, практика, інновації : матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 29 березня 2019 р. – Ч. 2. – Дніпро : ГО «НОК», 2019. – С. 42–45.uk_UK
dc.subjectнеймінгuk_UK
dc.subjectресторанний бізнесuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.titleНеймінг в ресторанному господарствіuk_UK
dc.title.alternativeNaming in the restaurant industryuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Dnipro_19.2pdf.pdfосновний текст357.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.