Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2379
Назва: Неймінг в ресторанному господарстві
Інші назви: Naming in the restaurant industry
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович
Гричук, Надія
Теми: неймінг
ресторанний бізнес
бренд
Дата публікації: 29-бер-2019
Видавництво: Чаплінський Ю. Б. НЕЙМІНГ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ / Ю. Б. Чаплінський Ю.Б., Н. І. Гричук // Розвиток сучасної науки: теорія, практика, інновації : матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 29 березня 2019 р. – Ч. 2. – Дніпро : ГО «НОК», 2019. – С. 42–45.
Короткий огляд (реферат): Визначено особливості неймінгу в ресторанному бізнесі. Встановлено, що основне завдання неймінгу – знайти назву, яка не тільки відображала б ідею і характер нового бренду, але також була б простою, яскравою, такою, що осідає в пам’яті. Запропоновано окремі шлахи вдосконалення неймінгу. The peculiarities of naming in the restaurant business are determined. It was established that the main task of naming is to find a name that would not only reflect the idea and character of the new brand, but would also be simple, bright, and memorable. Separate ways of improving naming are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2379
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaplinskyi_Dnipro_19.2pdf.pdfосновний текст357.58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.