Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2379
Title: Неймінг в ресторанному господарстві
Other Titles: Naming in the restaurant industry
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Гричук, Надія
Keywords: неймінг
ресторанний бізнес
бренд
Issue Date: 29-Mar-2019
Publisher: Чаплінський Ю. Б. НЕЙМІНГ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ / Ю. Б. Чаплінський Ю.Б., Н. І. Гричук // Розвиток сучасної науки: теорія, практика, інновації : матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 29 березня 2019 р. – Ч. 2. – Дніпро : ГО «НОК», 2019. – С. 42–45.
Abstract: Визначено особливості неймінгу в ресторанному бізнесі. Встановлено, що основне завдання неймінгу – знайти назву, яка не тільки відображала б ідею і характер нового бренду, але також була б простою, яскравою, такою, що осідає в пам’яті. Запропоновано окремі шлахи вдосконалення неймінгу. The peculiarities of naming in the restaurant business are determined. It was established that the main task of naming is to find a name that would not only reflect the idea and character of the new brand, but would also be simple, bright, and memorable. Separate ways of improving naming are proposed.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2379
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Dnipro_19.2pdf.pdfосновний текст357.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.