Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2377
Назва: Підходи до оцінки ефективності програми лояльності
Інші назви: Approaches to Evaluating the Effectiveness of the Loyalty Program
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович
Теми: програма лояльності
витрати
прогдохід
прибуток
ефективність
показники ефективності
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чаплінський Ю. ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ / Ю. Чаплінський // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2021. – №.2 (82). – С. 54–65. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2021-2.82.04.
Бібліографічний опис: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2021-2.82.04
Короткий огляд (реферат): У статті підходи до оцінки ефективності витрат на розробку, впровадження та реалізацію програми лояльності об’єднано у декілька груп: оцінка витрат на реалізацію програми лояльності через загальну систему показників оцінки лояльності споживача до підприємства чи його товарів (ціна переходу; час споживання; частка споживчої лояльності; відносна лояльність; перевага торговельної марки; поділ потреб; оцінка ставлення; залишковий індекс промоутера; конверсійна модель; омплексна модель); визначення ефективності програми лояльності, враховуючи зміни обсягу продажу або зміни прибутку підприємства; оцінка ефективності інвестиційних проектів (чистий приведений дохід (NPV, Net Present Value), індекс доходності або рентабельності (Profitability Index, PI), період окупності програми лояльності (Payback Period, Pay-Back Period, PBP), внутрішня норма доходності (Internal Rate of Return, IRR)); а також визначення ефективності витрат на реалізацію програми лояльності на основі показника ROMI (Return of Marketing Investment). Визначено показники, які можуть бути застосовані для оцінки ефективності витрат на впровадження та реалізацію програми лояльності. The article defines that enterprises face questions of expediency of development and introduction of modern innovative methods of influence on the consumer, among which it is possible to consider loyalty programs, which are directed on building of mutually beneficial relations with target audiences. Important for the analysis of enterprise loyalty programs are performance indicators, expressed in monetary terms, because each loyalty system has a profitable and costly component. The main approaches to assessing the ffectiveness of costs for the development and implementation of a loyalty program are analyzed and grouped into several groups: assessment of costs for the implementation of a loyalty program through a common system of indicators of consumer loyalty to the company or its products (transition price; share of consumer loyalty, relative loyalty, brand advantage, division of needs, ratio assessment, residual promoter index, conversion model, complex model); determining the effectiveness of the loyalty program, taking into account changes in sales or changes in company profits; assessment of the effectiveness of investment projects (NPV, Net Present Value); index of profitability or profitability (Profitability Index, PI); payback period loyalty program (Payback Period, Pay-Back Period, PBP) internal rate of return (Internal Rate) of Return (IRR), as well as determining the cost-effectiveness of the implementation of the loyalty program on the basis of ROMI (Return of Marketing Investment). Identifies indicators that can be used to assess the cost-effectiveness of the implementation and implementation of the loyalty program. cost-effectiveness for the implementation and implementation of the loyalty program will optimize the marketing activities of the enterprise, which in the future will bring to a new level of quality management of the enterprise in general, and marketing сommunications in particular.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2377
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaplinskyi_stattya_21.2.pdfосновний текст247.3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.