Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.date.accessioned2024-09-25T20:20:11Z-
dc.date.available2024-09-25T20:20:11Z-
dc.date.issued2022-05-24-
dc.identifier.citationhttp://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-3961/uk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2376-
dc.description.abstractУ роботі проанадізовано основні етапи впровадження маркетингу у діяльність туристичного підприємства. Процес впровадження маркетингу в діяльність туристичного підприємства має проходити поступово з використанням принципу комплексності. Цей процес повинен передбачати проходження низки етапів. The work analyzes the main stages of marketing implementation in the activity of a tourist enterprise. The process of introducing marketing into the activity of a tourist enterprise should take place gradually using the principle of complexity. This process should involve passing a number of stages.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Шістдесят п'яті економіко-правові дискусії : матеріали Міжнар. інтернет-конф., 24.05.2022 р., м. Львів. – Львів, 2022. – URL: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-3961/.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UK
dc.subjectSWOT-аналізuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.titleЕтапи впровадження маркетингу у діяльність туристичного підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeStages of Implementation of Marketing in the Activity of a Tourist Enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чаплінський_тези_Львів22.pdfосновний текст252.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.