Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2376
Title: Етапи впровадження маркетингу у діяльність туристичного підприємства
Other Titles: Stages of Implementation of Marketing in the Activity of a Tourist Enterprise
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: маркетинг
туристичне підприємство
SWOT-аналіз
маркетингова стратегія
Issue Date: 24-May-2022
Publisher: Чаплінський Ю. Б. ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Шістдесят п'яті економіко-правові дискусії : матеріали Міжнар. інтернет-конф., 24.05.2022 р., м. Львів. – Львів, 2022. – URL: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-3961/.
Citation: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-3961/
Abstract: У роботі проанадізовано основні етапи впровадження маркетингу у діяльність туристичного підприємства. Процес впровадження маркетингу в діяльність туристичного підприємства має проходити поступово з використанням принципу комплексності. Цей процес повинен передбачати проходження низки етапів. The work analyzes the main stages of marketing implementation in the activity of a tourist enterprise. The process of introducing marketing into the activity of a tourist enterprise should take place gradually using the principle of complexity. This process should involve passing a number of stages.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2376
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чаплінський_тези_Львів22.pdfосновний текст252.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.