Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.date.accessioned2024-09-25T19:36:49Z-
dc.date.available2024-09-25T19:36:49Z-
dc.date.issued2022-11-15-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2375-
dc.description.abstractУ роботі визначено що формування фінансової системи програми лояльності є важливим її етапом, оскільки полягає у обґрунтуванні та оцінці майбутніх витрат на заходи програми лояльності та джерел їх покриття. Цінова стратегія програми лояльності здійснюється в межах маркетингової стратегії підприємства. It is determined in the work that the formation of the financial system of the loyalty program is an important stage of it, as it consists in substantiating and evaluating the future costs of the loyalty program measures and the sources of their coverage. The price strategy of the loyalty program is carried out within the marketing strategy of the enterprise.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. МАРКЕТИНГОВІ СКЛАДОВІ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОГРАМ / Ю. Б. Чаплінський // Актуальні питання сучасної економіки : матеріали ХІV Всеукр. наук. конф. за міжнар. участю, 15 листоп. 2022 р., м. Умань / УНУС. – Умань : УНУС, 2022. – С. 217–219.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectцінова політикаuk_UK
dc.subjectцінова стратегіяuk_UK
dc.subjectпрограма лояльностсіuk_UK
dc.titleМаркетингові складові розробки та реалізації цінової стратегії програм лояльностіuk_UK
dc.title.alternativeMarketing components of the development and implementation of the price strategy of loyalty programsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Uman_22.pdf608.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.