Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2375
Название: Маркетингові складові розробки та реалізації цінової стратегії програм лояльності
Другие названия: Marketing components of the development and implementation of the price strategy of loyalty programs
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович
Ключевые слова: маркетинг
цінова політика
цінова стратегія
програма лояльностсі
Дата публикации: 15-ноя-2022
Издатель: Чаплінський Ю. Б. МАРКЕТИНГОВІ СКЛАДОВІ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОГРАМ / Ю. Б. Чаплінський // Актуальні питання сучасної економіки : матеріали ХІV Всеукр. наук. конф. за міжнар. участю, 15 листоп. 2022 р., м. Умань / УНУС. – Умань : УНУС, 2022. – С. 217–219.
Аннотация: У роботі визначено що формування фінансової системи програми лояльності є важливим її етапом, оскільки полягає у обґрунтуванні та оцінці майбутніх витрат на заходи програми лояльності та джерел їх покриття. Цінова стратегія програми лояльності здійснюється в межах маркетингової стратегії підприємства. It is determined in the work that the formation of the financial system of the loyalty program is an important stage of it, as it consists in substantiating and evaluating the future costs of the loyalty program measures and the sources of their coverage. The price strategy of the loyalty program is carried out within the marketing strategy of the enterprise.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2375
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaplinskyi_Uman_22.pdf608.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.