Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2375
Title: Маркетингові складові розробки та реалізації цінової стратегії програм лояльності
Other Titles: Marketing components of the development and implementation of the price strategy of loyalty programs
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: маркетинг
цінова політика
цінова стратегія
програма лояльностсі
Issue Date: 15-Nov-2022
Publisher: Чаплінський Ю. Б. МАРКЕТИНГОВІ СКЛАДОВІ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОГРАМ / Ю. Б. Чаплінський // Актуальні питання сучасної економіки : матеріали ХІV Всеукр. наук. конф. за міжнар. участю, 15 листоп. 2022 р., м. Умань / УНУС. – Умань : УНУС, 2022. – С. 217–219.
Abstract: У роботі визначено що формування фінансової системи програми лояльності є важливим її етапом, оскільки полягає у обґрунтуванні та оцінці майбутніх витрат на заходи програми лояльності та джерел їх покриття. Цінова стратегія програми лояльності здійснюється в межах маркетингової стратегії підприємства. It is determined in the work that the formation of the financial system of the loyalty program is an important stage of it, as it consists in substantiating and evaluating the future costs of the loyalty program measures and the sources of their coverage. The price strategy of the loyalty program is carried out within the marketing strategy of the enterprise.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2375
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Uman_22.pdf608.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.