Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2374
Назва: Управління процесами автоматизації маркетингу в готельному бізнесі
Інші назви: Management of Marketing Automation Processes in the hotel business
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович
Теми: маркетинг
автоматизація
готельний бізнес
системи автоматизації
Дата публікації: 21-бер-2024
Видавництво: Чаплінський Ю. Б. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ / Ю. Б. Чаплінський // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 21–22 берез. 2024 р., м. Харків / ДБТУ. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 570–572.
Бібліографічний опис: https://biotechuniv.edu.ua/nauka/konferentsiyi/
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості управління процесами автоматизації маркетингу в готельному бізнесі. Визначено, що автоматизація маркетингової діяльності підприємств готельного бізнесу є вирішальним фактором у підвищенні якості обслуговування та задоволення гостей, хоча й вимагає відповідних інвестицій та стратегічного планування для ефективного впровадження. The work examines the peculiarities of management of marketing automation processes in the hotel business. It was determined that the automation of marketing activities of hotel business enterprises is a decisive factor in improving the quality of service and guest satisfaction, although it requires appropriate investment and strategic planning for effective implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2374
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaplinskyi_Harkiv_24.pdf284.97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.