Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2374
Название: Управління процесами автоматизації маркетингу в готельному бізнесі
Другие названия: Management of Marketing Automation Processes in the hotel business
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович
Ключевые слова: маркетинг
автоматизація
готельний бізнес
системи автоматизації
Дата публикации: 21-мар-2024
Издатель: Чаплінський Ю. Б. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ / Ю. Б. Чаплінський // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 21–22 берез. 2024 р., м. Харків / ДБТУ. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 570–572.
Библиографическое описание: https://biotechuniv.edu.ua/nauka/konferentsiyi/
Аннотация: У роботі розглянуто особливості управління процесами автоматизації маркетингу в готельному бізнесі. Визначено, що автоматизація маркетингової діяльності підприємств готельного бізнесу є вирішальним фактором у підвищенні якості обслуговування та задоволення гостей, хоча й вимагає відповідних інвестицій та стратегічного планування для ефективного впровадження. The work examines the peculiarities of management of marketing automation processes in the hotel business. It was determined that the automation of marketing activities of hotel business enterprises is a decisive factor in improving the quality of service and guest satisfaction, although it requires appropriate investment and strategic planning for effective implementation.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2374
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaplinskyi_Harkiv_24.pdf284.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.