Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2374
Title: Управління процесами автоматизації маркетингу в готельному бізнесі
Other Titles: Management of Marketing Automation Processes in the hotel business
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: маркетинг
автоматизація
готельний бізнес
системи автоматизації
Issue Date: 21-Mar-2024
Publisher: Чаплінський Ю. Б. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ / Ю. Б. Чаплінський // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 21–22 берез. 2024 р., м. Харків / ДБТУ. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 570–572.
Citation: https://biotechuniv.edu.ua/nauka/konferentsiyi/
Abstract: У роботі розглянуто особливості управління процесами автоматизації маркетингу в готельному бізнесі. Визначено, що автоматизація маркетингової діяльності підприємств готельного бізнесу є вирішальним фактором у підвищенні якості обслуговування та задоволення гостей, хоча й вимагає відповідних інвестицій та стратегічного планування для ефективного впровадження. The work examines the peculiarities of management of marketing automation processes in the hotel business. It was determined that the automation of marketing activities of hotel business enterprises is a decisive factor in improving the quality of service and guest satisfaction, although it requires appropriate investment and strategic planning for effective implementation.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2374
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Harkiv_24.pdf284.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.