Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.date.accessioned2024-09-25T19:18:34Z-
dc.date.available2024-09-25T19:18:34Z-
dc.date.issued2024-03-14-
dc.identifier.citationhttps://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/a747ab537882fe0bcd259c9528871e1d.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2373-
dc.description.abstractУ роботі визначено, що готельний бізнес вимагає не тільки якісного обслуговування та забезпечення комфортного відпочинку, але й активної роботи над формуванням унікального бренду для виокремлення в конкурентному середовищі. У цьому контексті, ефективні комунікаційні інструменти стають ключовим чинником, який визначає не лише сприйняття готелю споживачами, але і активно впливає на формування його унікальної ідентичності. Запропоновано з метою максимального впливу на цільову аудиторію бренду використовувати омніканальність, що передбачає комплексне використання каналів комунікації таким чином, щоб кожен окремо взятий з них підтримував інші. The work determined that the hotel business requires not only high-quality service and provision of comfortable rest, but also active work on the formation of a unique brand to stand out in a competitive environment. In this context, effective communication tools become a key factor that determines not only the perception of the hotel by consumers, but also actively influences the formation of its unique identity. In order to maximize the impact on the brand's target audience, it is suggested to use omnichannel, which involves the integrated use of communication channels in such a way that each of them individually supports the others.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. КОМУНІКАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ / Ю. Б. Чаплінський // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 14 берез. 2024 р., м. Київ / Держ. торг.-екон. ун-т. – Київ : ДТЕУ, 2024. – С.422–424.uk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectмоціальні мережіuk_UK
dc.subjectомніканальністьuk_UK
dc.subjectготельний бізнесuk_UK
dc.titleКомунікаційні інструменти формування бренду підприємства готельного бізнесуuk_UK
dc.title.alternativeCommunication Tools for Forming the Brand of the Hotel Business Enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Kyiv_24.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.