Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2373
Название: Комунікаційні інструменти формування бренду підприємства готельного бізнесу
Другие названия: Communication Tools for Forming the Brand of the Hotel Business Enterprise
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович
Ключевые слова: маркетингові комунікації
бренд
моціальні мережі
омніканальність
готельний бізнес
Дата публикации: 14-мар-2024
Издатель: Чаплінський Ю. Б. КОМУНІКАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ / Ю. Б. Чаплінський // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 14 берез. 2024 р., м. Київ / Держ. торг.-екон. ун-т. – Київ : ДТЕУ, 2024. – С.422–424.
Библиографическое описание: https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/a747ab537882fe0bcd259c9528871e1d.pdf
Аннотация: У роботі визначено, що готельний бізнес вимагає не тільки якісного обслуговування та забезпечення комфортного відпочинку, але й активної роботи над формуванням унікального бренду для виокремлення в конкурентному середовищі. У цьому контексті, ефективні комунікаційні інструменти стають ключовим чинником, який визначає не лише сприйняття готелю споживачами, але і активно впливає на формування його унікальної ідентичності. Запропоновано з метою максимального впливу на цільову аудиторію бренду використовувати омніканальність, що передбачає комплексне використання каналів комунікації таким чином, щоб кожен окремо взятий з них підтримував інші. The work determined that the hotel business requires not only high-quality service and provision of comfortable rest, but also active work on the formation of a unique brand to stand out in a competitive environment. In this context, effective communication tools become a key factor that determines not only the perception of the hotel by consumers, but also actively influences the formation of its unique identity. In order to maximize the impact on the brand's target audience, it is suggested to use omnichannel, which involves the integrated use of communication channels in such a way that each of them individually supports the others.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2373
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaplinskyi_Kyiv_24.pdf1.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.