Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2372
Title: Стратегічні інструменти управління маркетингом підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Other Titles: Strategic Marketing Management Tools of Hotel and Restaurant Business Enterprises
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: стратегічні інструменти
управління маркетингом
стратегічні цілі
готельно-ресторанний бізнес
Issue Date: 28-Mar-2024
Publisher: Чаплінський Ю. Б. СТРАТЕГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ / Ю. Б. Чаплінський // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 28-29 берез. 2024 р., м. Полтава / ПДАУ. – Полтава : ПДАУ : 2024. – С. 1192–1194 .
Abstract: У роботі розглянуто стратегічний маркетинг, як інструмент довгострокового управління підприємством готельно-ресторанного бізнесу. Визначено, що застосування стратегічних інструментів управління маркетингом підприємствами готельно-ресторанного бізнесу дозволить підвищити їх конкурентоспроможність на ринку в довгостроковому періоді, залучати та утримувати клієнтів, сприяти сталому отриманню прибутку. The work deals with strategic marketing as a tool for long-term management of the hotel and restaurant business. It was determined that the use of strategic marketing management tools by hotel and restaurant business enterprises will increase their competitiveness on the market in the long term, attract and retain customers, and contribute to sustainable profit.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2372
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Poltava_24.pdf599.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.