Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2372
Название: Стратегічні інструменти управління маркетингом підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Другие названия: Strategic Marketing Management Tools of Hotel and Restaurant Business Enterprises
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович
Ключевые слова: стратегічні інструменти
управління маркетингом
стратегічні цілі
готельно-ресторанний бізнес
Дата публикации: 28-мар-2024
Издатель: Чаплінський Ю. Б. СТРАТЕГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ / Ю. Б. Чаплінський // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 28-29 берез. 2024 р., м. Полтава / ПДАУ. – Полтава : ПДАУ : 2024. – С. 1192–1194 .
Аннотация: У роботі розглянуто стратегічний маркетинг, як інструмент довгострокового управління підприємством готельно-ресторанного бізнесу. Визначено, що застосування стратегічних інструментів управління маркетингом підприємствами готельно-ресторанного бізнесу дозволить підвищити їх конкурентоспроможність на ринку в довгостроковому періоді, залучати та утримувати клієнтів, сприяти сталому отриманню прибутку. The work deals with strategic marketing as a tool for long-term management of the hotel and restaurant business. It was determined that the use of strategic marketing management tools by hotel and restaurant business enterprises will increase their competitiveness on the market in the long term, attract and retain customers, and contribute to sustainable profit.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2372
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaplinskyi_Poltava_24.pdf599.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.