Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2371
Title: Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємства в сучасних умовах
Other Titles: The Role of Marketing Research in Enterprise Activity in Modern Conditions
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
кількісні дослідження
якісні дослідження
Issue Date: 9-Apr-2024
Publisher: Чаплінський Ю. Б. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ / Ю. Б. Чаплінський // Незалежна Україна: вектори політичного та соціально-економічного розвитку : матеріали VIII міжвуз. наук.-практ. конф., 09 квітня 2024 р., м. Одеса / ОТЕФК. – Одеса : ОТЕФК : 2024. – С. 71–72.
Abstract: В роботі розкривається сутність маркетингових досліджень. Визначаються переваги застосування маркетингових досліджень. Розглядаються кількісні і якісні маркетингові дослідження. The work reveals the essence of marketing research. The advantages of using marketing research are determined. Quantitative and qualitative marketing studies are considered.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2371
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Odesa_24.pdf885.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.