Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.date.accessioned2024-09-25T18:52:21Z-
dc.date.available2024-09-25T18:52:21Z-
dc.date.issued2024-04-09-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2371-
dc.description.abstractВ роботі розкривається сутність маркетингових досліджень. Визначаються переваги застосування маркетингових досліджень. Розглядаються кількісні і якісні маркетингові дослідження. The work reveals the essence of marketing research. The advantages of using marketing research are determined. Quantitative and qualitative marketing studies are considered.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ / Ю. Б. Чаплінський // Незалежна Україна: вектори політичного та соціально-економічного розвитку : матеріали VIII міжвуз. наук.-практ. конф., 09 квітня 2024 р., м. Одеса / ОТЕФК. – Одеса : ОТЕФК : 2024. – С. 71–72.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectкількісні дослідженняuk_UK
dc.subjectякісні дослідженняuk_UK
dc.titleРоль маркетингових досліджень у діяльності підприємства в сучасних умовахuk_UK
dc.title.alternativeThe Role of Marketing Research in Enterprise Activity in Modern Conditionsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Odesa_24.pdf885.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.