Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2371
Назва: Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємства в сучасних умовах
Інші назви: The Role of Marketing Research in Enterprise Activity in Modern Conditions
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
кількісні дослідження
якісні дослідження
Дата публікації: 9-кві-2024
Видавництво: Чаплінський Ю. Б. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ / Ю. Б. Чаплінський // Незалежна Україна: вектори політичного та соціально-економічного розвитку : матеріали VIII міжвуз. наук.-практ. конф., 09 квітня 2024 р., м. Одеса / ОТЕФК. – Одеса : ОТЕФК : 2024. – С. 71–72.
Короткий огляд (реферат): В роботі розкривається сутність маркетингових досліджень. Визначаються переваги застосування маркетингових досліджень. Розглядаються кількісні і якісні маркетингові дослідження. The work reveals the essence of marketing research. The advantages of using marketing research are determined. Quantitative and qualitative marketing studies are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2371
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaplinskyi_Odesa_24.pdf885.41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.