Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2371
Название: Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємства в сучасних умовах
Другие названия: The Role of Marketing Research in Enterprise Activity in Modern Conditions
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові дослідження
кількісні дослідження
якісні дослідження
Дата публикации: 9-апр-2024
Издатель: Чаплінський Ю. Б. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ / Ю. Б. Чаплінський // Незалежна Україна: вектори політичного та соціально-економічного розвитку : матеріали VIII міжвуз. наук.-практ. конф., 09 квітня 2024 р., м. Одеса / ОТЕФК. – Одеса : ОТЕФК : 2024. – С. 71–72.
Аннотация: В роботі розкривається сутність маркетингових досліджень. Визначаються переваги застосування маркетингових досліджень. Розглядаються кількісні і якісні маркетингові дослідження. The work reveals the essence of marketing research. The advantages of using marketing research are determined. Quantitative and qualitative marketing studies are considered.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2371
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaplinskyi_Odesa_24.pdf885.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.