Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2367
Title: Перспективи впровадження CRM-системи у діяльність підприємства
Other Titles: Prospects for the Implementation of the CRM System in the Company's Activities
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Ромат, Євген Вікторович
Keywords: crm-система
інформаційна система
crm-стратегія
Issue Date: 11-Nov-2020
Publisher: Чаплінський Ю. Б. ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА / Ю.Чаплінський, Є. Ромат // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 листоп. 2020 р., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія). – Чернівці : Технодрук, 2020. С. 73–76.
Abstract: У роботі визначено окремі фундаментальні завдання у сфері управління обслуговуванням клієнтів, які дозволяють вирішувати сучасні інформаційні системи управління взаємовідносинами зі споживачами. Описано основні принципи функціонування CRM, етапи процесу провадження CRM-стратегії підприємства. Надано короткий опис найпопулярніших систем, що використовуються сьогодні бізнесом.The paper defines some fundamental tasks in the field of management, marketing and customer service, which allow to solve modern information systems for managing relationships with consumers. The basic principles of functioning of CRM are described, the stages of the process of implementation of the CRM-strategy enterprise are analyzed. It gives a brief description of the most popular systems used by businesses today.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2367
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Chernivtsi_20.pdfосновний текст240.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.