Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.date.accessioned2024-09-24T21:20:30Z-
dc.date.available2024-09-24T21:20:30Z-
dc.date.issued2023-05-11-
dc.identifier.citationhttp://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138:338.47"364"-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2366-
dc.description.abstractРозглянуто стан маркетингових комунікацій підприємств в умовах воєнного стану в Україні. Визначено основні тенденції у використанні елементів комплексу маркетингових комунікацій, зокрема: скорочення бюджету, скорочення термінів планування комунікативної діяльності, зменшення обсягів маркетингових дослідженнь. Запропоновано напрямки оптимізації комунікаційної діяльності підприємств.The article considers the state of marketing communications of an enterprise under martial law in Ukraine. The main trends in the use of elements of the marketing communications complex are identified, including: budget cuts, shorter terms for planning communication activities, changes in the choice of a communication agency, and a decrease in the volume of marketing research. Directions for optimizing the communication activity of enterprises are proposed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ / Ю. Б. Чаплінський // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. 11 травня 2023 р., Чернівці / ЧТЕУ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 100–103.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectбюджетуванняuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UK
dc.titleМаркетингові комунікації підприємств в умовах воєнного стануuk_UK
dc.title.alternativeMarketing Communications of Enterprises Under Martial Lawuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaplinskyi_Chernivtsi_23.pdf315.19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.