Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2366
Title: Маркетингові комунікації підприємств в умовах воєнного стану
Other Titles: Marketing Communications of Enterprises Under Martial Law
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
брендинг
бюджетування
реклама
цільова аудиторія
Issue Date: 11-May-2023
Publisher: Чаплінський Ю. Б. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ / Ю. Б. Чаплінський // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. 11 травня 2023 р., Чернівці / ЧТЕУ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 100–103.
Citation: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdf
Abstract: Розглянуто стан маркетингових комунікацій підприємств в умовах воєнного стану в Україні. Визначено основні тенденції у використанні елементів комплексу маркетингових комунікацій, зокрема: скорочення бюджету, скорочення термінів планування комунікативної діяльності, зменшення обсягів маркетингових дослідженнь. Запропоновано напрямки оптимізації комунікаційної діяльності підприємств.The article considers the state of marketing communications of an enterprise under martial law in Ukraine. The main trends in the use of elements of the marketing communications complex are identified, including: budget cuts, shorter terms for planning communication activities, changes in the choice of a communication agency, and a decrease in the volume of marketing research. Directions for optimizing the communication activity of enterprises are proposed.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2366
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Chernivtsi_23.pdf315.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.