Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2365
Title: Програми лояльності споживачів до бренду підприємства
Other Titles: Consumer Loyalty Programs for the Enterprise Brand
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: лояльність споживачів
програма лояльності
бренд
цілі програми лояльності
фінансування програми лояльності
Issue Date: 14-Mar-2023
Publisher: Чаплінський Ю. Б. ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ДО БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 14 берез. 2023 р., м. Київ / Держ. торг.-екон. ун-т, – Київ : ДТЕУ, 2023. – С. 308–310.
Citation: https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/dfa2684085a58809d90b630a0fe26059.pdf
Abstract: У роботі розглянуто особливості формування лояльності споживачів до бренду. Визначено, що систему лояльності споживача до бренду підприємства можна представити як взаємопов’язаний механізм, який складається з 5 блоків: інтеграція у структуру управління маркетингом підприємства; цілі забезпечення лояльності; фінансове забезпечення реалізації програми; формування та управління базами даних; вибір механізму створення лояльності та оцінка ефективності програми лояльності. The work examines the peculiarities of the formation of consumer loyalty to the brand. It was determined that the system of consumer loyalty to the company's brand can be represented as an interconnected mechanism consisting of 5 blocks: integration into the company's marketing management structure; loyalty goals; financial support for program implementation; formation and management of databases; choosing a mechanism for creating loyalty and evaluating the effectiveness of the loyalty program.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2365
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Kyiv_23.pdf731.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.