Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.date.accessioned2024-09-24T21:14:56Z-
dc.date.available2024-09-24T21:14:56Z-
dc.date.issued2023-03-14-
dc.identifier.citationhttps://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/dfa2684085a58809d90b630a0fe26059.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2365-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто особливості формування лояльності споживачів до бренду. Визначено, що систему лояльності споживача до бренду підприємства можна представити як взаємопов’язаний механізм, який складається з 5 блоків: інтеграція у структуру управління маркетингом підприємства; цілі забезпечення лояльності; фінансове забезпечення реалізації програми; формування та управління базами даних; вибір механізму створення лояльності та оцінка ефективності програми лояльності. The work examines the peculiarities of the formation of consumer loyalty to the brand. It was determined that the system of consumer loyalty to the company's brand can be represented as an interconnected mechanism consisting of 5 blocks: integration into the company's marketing management structure; loyalty goals; financial support for program implementation; formation and management of databases; choosing a mechanism for creating loyalty and evaluating the effectiveness of the loyalty program.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ДО БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 14 берез. 2023 р., м. Київ / Держ. торг.-екон. ун-т, – Київ : ДТЕУ, 2023. – С. 308–310.uk_UK
dc.subjectлояльність споживачівuk_UK
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectцілі програми лояльностіuk_UK
dc.subjectфінансування програми лояльностіuk_UK
dc.titleПрограми лояльності споживачів до бренду підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeConsumer Loyalty Programs for the Enterprise Branduk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaplinskyi_Kyiv_23.pdf731.1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.