Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2365
Название: Програми лояльності споживачів до бренду підприємства
Другие названия: Consumer Loyalty Programs for the Enterprise Brand
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович
Ключевые слова: лояльність споживачів
програма лояльності
бренд
цілі програми лояльності
фінансування програми лояльності
Дата публикации: 14-мар-2023
Издатель: Чаплінський Ю. Б. ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ДО БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 14 берез. 2023 р., м. Київ / Держ. торг.-екон. ун-т, – Київ : ДТЕУ, 2023. – С. 308–310.
Библиографическое описание: https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/dfa2684085a58809d90b630a0fe26059.pdf
Аннотация: У роботі розглянуто особливості формування лояльності споживачів до бренду. Визначено, що систему лояльності споживача до бренду підприємства можна представити як взаємопов’язаний механізм, який складається з 5 блоків: інтеграція у структуру управління маркетингом підприємства; цілі забезпечення лояльності; фінансове забезпечення реалізації програми; формування та управління базами даних; вибір механізму створення лояльності та оцінка ефективності програми лояльності. The work examines the peculiarities of the formation of consumer loyalty to the brand. It was determined that the system of consumer loyalty to the company's brand can be represented as an interconnected mechanism consisting of 5 blocks: integration into the company's marketing management structure; loyalty goals; financial support for program implementation; formation and management of databases; choosing a mechanism for creating loyalty and evaluating the effectiveness of the loyalty program.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2365
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaplinskyi_Kyiv_23.pdf731.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.